DSW gebruikt cookies

Wij (en derde partijen via third-party cookies) gebruiken de cookies om de website te verbeteren en u gerichte informatie te bieden. Als u alle cookies accepteert, geeft u naast de verplichte functionele cookies toestemming voor het plaatsen van analytische cookies en volg cookies.

  • Analytische cookies: meten het gebruik van de website, om de gebruikerservaring te verbeteren en problemen te signaleren.
  • Volg cookies: meten uw internetgedrag en voorkeuren, zodat we gerichte informatie op onze website kunnen aanbieden. Deze cookies kunnen ook op andere websites gebruikt worden.

U kunt uw cookie instellingen altijd later aanpassen via ons cookiebeleid.

Instellen
Loket

Heeft u een vraag?

Bekijk onze veelgestelde vragen of regel direct uw zaken via onderstaande knoppen. Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Dan helpen we u graag verder  via de verschillende contactmogelijkheden van DSW.

Wilt u het zelf regelen? Dat kan!

Veelgestelde vragen

U kunt zich nog bij ons aanmelden tot en met 31 januari, als uw vorige zorgverzekeraar u heeft uitgeschreven per 1 januari. U heeft dan ook een bewijs van uitschrijving ontvangen. Bent u nog niet uitgeschreven bij uw vorige zorgverzekeraar? Neem dan contact op met uw vorige zorgverzekeraar. Zij beoordelen of u nog uitgeschreven kunt worden.

U kunt zich aanmelden voor een aanvullende verzekering als u ook een basisverzekering bij DSW heeft, of deze tegelijkertijd bij uw aanmelding afsluiten. U kunt de aanvullende verzekering afsluiten of wijzigen per 1 januari van het volgende kalenderjaar. De wijziging van uw aanvullende verzekering kunt u tot 1 februari gemakkelijk aan ons doorgeven, deze geldt dan met terugwerkende kracht per 1 januari. Dit kan via MijnDSW, telefonisch, schriftelijk, via ons contactformulier of via sociale media. Deze opties vindt u op onze contactpagina.

Lees meer op de pagina over aanvullende verzekeringen.

Als u in de laatste dagen van het oude jaar naar ons overgestapt bent, is het mogelijk dat uw oude zorgverzekeraar nog premie voor de maand januari incasseert. Zorgverzekeraars moeten namelijk een aantal dagen voor de afschrijving van uw bankrekening de betaalopdracht al naar de bank sturen. Wanneer u van ons de polis op papier of digitaal ontvangen heeft, dan bent u bij ons verzekerd. U kunt contact opnemen met uw oude zorgverzekeraar om te vragen óf en wanneer zij de premie aan u terugstorten.

Het gespreid betalen van het eigen risico doet u in tien termijnen, van februari tot en met november. De eerste termijn (€ 37,50) wordt rond 25 februari automatisch afgeschreven. In de volgende maanden zal het eigen risico rond diezelfde datum automatisch worden afgeschreven. Dit staat los van de betaling voor de premie. Meer informatie over het gespreid betalen van het eigen risico vindt u op de pagina over het gespreid betalen eigen risico.

Met behulp van onderstaand overzicht willen we u laten zien welke gegevens een verzekeringnemer en medeverzekerde kunnen bekijken en  wat ze zelf kunnen regelen in MijnDSW. Bovendien wordt duidelijk van welke personen op de polis ze deze gegevens kunnen inzien.

Wat wilt u doen? Verzekeringnemer Medeverzekerde
Eigen risico stand bekijken Ja, van iedereen  Ja, van zichzelf
Mijn gegevens bekijken Ja, van iedereen Ja, van zichzelf
Mijn verzekering bekijken Ja, van iedereen
Ja, van zichzelf
Betaaloverzicht bekijken Ja Nee
Declaratieoverzicht bekijken Ja, van iedereen Ja, van zichzelf
Verbruik fysiotherapie bekijken  Ja, van iedereen  Ja, van zichzelf
Postvak inzien  Ja, van iedereen Ja, van zichzelf
Online declareren Ja Ja
Verzekerde toevoegen op de polis Ja Nee
Polis splitsen Ja Ja
Verzekering opzeggen Ja Nee
Telefoonnummer en e-mailadres wijzigen Ja Ja
Betaalgegevens wijzigen Ja Nee
Eigen risico gespreid betalen wijzigen Ja Nee
Betalingsregeling afsluiten Ja Nee
Kiezen voor papieren of digitale post Ja Ja 

Neem contact met ons op

Houd uw verzekerdennummer alvast bij de hand.
Wilt u zich aanmelden? Dan hebben we ook uw IBAN nodig.

Telefoon

010 - 2 466 466

Maandag t/m vrijdag 08.00 - 17.30 uur

WhatsApp

06 22 38 39 06

Reactie binnen 2 werkdagen

Contactformulier

Reactie binnen 5 werkdagen

Sociale media

Neem contact op via onze sociale media, of kijk er eens rond. 

@DSWzorgverzekeraar

Reactie binnen 2 werkdagen

Instagram

@dsw_zorg

Reactie binnen 2 werkdagen

X (Twitter)

@dsw_zorg

Reactie binnen 2 werkdagen

Onze adressen

Wilt u liever persoonlijk langskomen? Dat kan! Kom langs bij ons hoofdkantoor of één van onze (rijdende) loketten.

Hoofdkantoor

DSW Zorgverzekeraar
Maandag t/m vrijdag van 08.30 - 17.00 uur
's-Gravelandseweg 555
3119 XT Schiedam

Loketten

Bekijk hier de openingstijden, adressen en routebeschrijvingen

Postadres

DSW Zorgverzekeraar
Postbus 173
3100 AD Schiedam

Naar boven