Veelgestelde vragen voor zorgverleners
- Wat is MijnZorgverlener?
- Ik ben mijn overeenkomst kwijt, kan ik deze nogmaals ontvangen?
- Waar kan ik mijn getekende overeenkomst naartoe sturen?
- Mijn gegevens staan niet op jullie website onder ‘zoek een zorgverlener’, hoe kan ik dit doorgeven?
- Hoe kan ik een overeenkomst met DSW afsluiten en wat zijn de voorwaarden?
- Ik heb van Vecozo de melding gekregen dat er een contract klaar staat, hoe kan ik deze ondertekenen en terugsturen?
- Mijn praktijk stopt of wordt overgenomen, moet ik dit doorgeven?
- Mijn praktijk wordt tijdelijk waargenomen, moet ik dit doorgeven?
- Mijn website staat niet vermeld onder ‘zoek een zorgverlener’, hoe kan ik dit doorgeven?
- De naam of samenstelling van mijn praktijk is gewijzigd, hoe kan ik dit doorgeven?
- Mijn rekeningnummer is gewijzigd, hoe kan ik dit doorgeven?
- Wat is jullie postadres?