Waarom DSW
In Nederland zijn tien zorgverzekeraars en wel honderden labels waar je uit kunt kiezen. Op deze pagina vertellen wij u waarom DSW anders is en waar wij trots op zijn.
Solidariteit
Ziek of gezond, jong of oud, arm of rijk, DSW vindt dat iedereen van goede zorg verzekerd moet zijn. Iedereen betaalt dezelfde premie. Solidariteit noemen we dat. Wij hebben geen budgetpolis, die zich voornamelijk richt op gezonde mensen. Het 'voordeel' moet immers betaald worden door de groep die hier geen gebruik van kan maken en dat ondermijnt de solidariteit. Er is geen medische selectie. Iedereen is welkom, ook voor de aanvullende verzekering.
Vrije zorgkeuze
Wij geloven niet in een goedkope budgetpolis, omdat wij waarde hechten aan vrije zorgkeuze. Wij bieden een combinatiepolis: u bent vrij in uw keuze van zorgverlener én u heeft de voordelen van gecontracteerde zorg. Met veruit de meeste zorgverleners hebben wij een contract. Kijk in onze zorgzoeker of uw zorgverlener een contract met ons heeft. Daarnaast bieden wij vier complete aanvullende verzekeringen. U heeft geen losse modules nodig. Dat scheelt een hoop uitzoekwerk.
Bekroonde dienstverlening
DSW wordt al jaren uitgeroepen tot beste en klantvriendelijkste zorgverzekeraar van Nederland. Bij ons wordt u snel en deskundig geholpen door onze bekroonde klantenservice, persoonlijk aan het loket, aan de telefoon of op onze website. Regel al uw verzekeringszaken via MijnDSW of via de MijnDSW-app.
Geen onverwachte kosten
DSW stelt de premie altijd zo scherp mogelijk vast, zodat u niet méér betaalt dan nodig. Wij helpen u door u de mogelijkheid te bieden het eigen risico gespreid te betalen en zorgen ervoor dat declaraties snel uitbetaald worden. Vaak al binnen twee werkdagen.
Premie als eerste bekend
Wij laten ons niet leiden door wat de rest doet, maar maken elk jaar de nieuwe premie als eerste zorgverzekeraar bekend. Wij berekenen een eerlijke premie en zijn transparant over de opbouw hiervan.
Dit zeggen verzekerden over ons
DSW Zorgverzekeraar schittert altijd door afwezigheid op billboards en radio- en tv-reclame. Premiegeld hoort in de zorg thuis, vinden wij. Wij zorgen goed voor onze klanten en laten de (mond-tot-mond) reclame graag aan hen over.