DSW gebruikt verschillende cookies

Door alle cookies te accepteren kunt u de website makkelijker gebruiken, vindt u sneller wat u zoekt en ziet u meer relevante informatie. Daarnaast kunnen wij problemen makkelijker signaleren. U kunt uw cookie instellingen altijd later aanpassen via ons cookiebeleid.

Zelf cookies instellen

DSW blijft de Klantvriendelijkste Verzekeraar van Nederland

DSW Zorgverzekeraar is door consumenten voor het zesde jaar op rij uitgeroepen tot de Klantvriendelijkste Verzekeraar van Nederland. Voor de titel Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is DSW op de derde plaats geëindigd, achter de Efteling en Picnic. 

dinsdag 14 mei 2024

Ook dit jaar is DSW in de branche verzekeraars als winnaar uit de bus gekomen. Verzekerden beoordelen onze klantvriendelijkheid gemiddeld met een 8,26. Bovendien is DSW de enige verzekeraar die gemiddeld ruim boven een 8 scoort en voor het tweede jaar in de top 3 van Klantvriendelijkste Bedrijven van Nederland is beland. Een prestatie waar we trots op zijn, zeker omdat DSW tussen bedrijven als de Efteling, Picnic, Rituals, bol, ANWB en Odido in de top tien staat.

Duidelijk en snel

"Ze hebben mij bij het loket altijd goed geholpen, de juiste informatie verschaft en tips gegeven. Bij DSW zijn ze heel snel in het verwerken van de rekeningen. Het is ook een duidelijke zorgverzekeraar zonder dat je voor verrassingen komt te staan. De website is toegankelijk en zeer makkelijk te begrijpen. Telefonisch contact verloopt snel en prima”, zo vertelt een respondent in het onderzoek.

Resultaat bevestigt betrokkenheid medewerkers

We zijn ontzettend trots op deze waardering. Onze medewerkers doen dag in dag uit hun uiterste best om de verzekerden zo goed mogelijk te helpen, via de telefoon, de mail en via social media. De betrokkenheid is groot. We zijn blij om dit met deze uitkomst bevestigd te zien.

Over het onderzoek

MarketResponse voert sinds 2007 het grootste onafhankelijke en doorlopende consumentenonderzoek naar het Klantvriendelijkste Bedrijf uit. Bedrijven kunnen zich hiervoor niet zelf aanmelden of klanten oproepen om een stem uit te brengen. Voor deze zeventiende editie gaven circa 6.000 consumenten in totaal 97.859 beoordelingen over 352 bedrijven en organisaties. Dit jaar is de verkiezing nog betrouwbaarder en strenger doordat de ondergrens om mee te kunnen dingen naar de eretitel is verhoogd van 75 naar honderd waarnemingen. Die ondergrens werd dit jaar door 266 organisaties behaald. Meer informatie over dit onderzoek leest u op de website van MarketResponse.

Klantvriendelijkste Verzekeraar DSW
Naar boven